Политика за връщане
Имаме 14-дневно правило за връщане, което означава, че имате 14 дни след получаване на вашия артикул, за да поискате възстановяване на сумата.
За да отговаря на условията за връщане, вашият артикул трябва да бъде в същото състояние, в което сте го получили, неупотребяван или неизползван, с етикети и в оригиналната си опаковка. Ще ви е необходима и касова бележка или доказателство за покупка..
За да започнете връщане, свържете се с нас на support@scentedlumos.bg. Моля, имайте предвид, че върнатите артикули трябва да бъдат изпратени на следния адрес: гр. Банско (офис на Спиди/Еконт на Васил Кънчов)
Ако връщането ви бъде прието, ние ще ви изпратим етикет за обратна доставка, както и инструкции как и къде да изпратите вашия пакет. Артикулите, изпратени обратно до нас без първо да поискате връщане, няма да бъдат приети.
Винаги можете да се свържете с нас за всеки въпрос за връщане на support@scentedlumos.bg.
Повреди и проблеми
Моля, проверете поръчката си при получаване и се свържете с нас незабавно, ако артикулът е дефектен, повреден или ако получите грешен артикул, за да можем да оценим проблема и да го коригираме.
Изключения / артикули, които не подлежат на връщане
Някои видове артикули не могат да бъдат върнати, като нетрайни стоки (като храна, цветя или растения), продукти по поръчка (като специални поръчки или персонализирани артикули) и стоки за лична хигиена (като козметични продукти). Също така не приемаме връщане на опасни материали, запалими течности или газове. Моля, свържете се с нас, ако имате въпроси или притеснения относно вашия конкретен артикул..
За съжаление не можем да приемем връщания на артикули от разпродажба или карти за подарък.
Замени
Най-бързият начин да сте сигурни, че ще получите това, което искате, е да върнете артикула, който имате, и след като връщането бъде прието, да направите отделна покупка за новия артикул.
14-дневен период на изчакване за ЕС
Независимо от горното, ако стоката се изпраща в Европейския съюз, имате право да анулирате или върнете поръчката си в рамките на 14 дни, по каквато и да е причина и без обосновка. Както е посочено по-горе, вашият артикул трябва да бъде в същото състояние, в което сте го получили, неупотребяван или неизползван, с етикети и в оригиналната си опаковка. Ще ви е необходима и касова бележка или доказателство за покупка.
Възстановяване на сумите
Ще ви уведомим, след като получим и проверим връщането ви и ще ви уведомим дали възстановяването на сумата е одобрено, или не. Ако бъде одобрено, сумата ще ви бъде възстановена автоматично по първоначалния ви метод на плащане в рамките на 10 работни дни. Моля, не забравяйте, че обработката и извършването на възстановяването може да отнеме известно време на вашата банка или компания за кредитни карти.
Ако са изминали повече от 15 работни дни, откакто сме одобрили връщането ви, моля, свържете се с нас на support@scentedlumos.bg.